S1, E1: Alphonse gets assaulted by mafia men at a job he struggles to keep. On paid leave in therapy, he discusses his mother’s disappearance when he was a child. Returning to work, he’s immediately let go by his boss and in the same day learns his estranged father is in hospital. Their rekindling is rocky, especially when Alphonse finds out that his father has secretly worked as a gigolo his whole life.