S1, E1: The headquarters for Hiden Intelligence, a massively large building, towers over the center of the city. Hiden Intelligence is a renowned company whose work is at the forefront of cutting edge technology, such as artificial intelligence and robotics systems. It's a company that exists to support humanity with its advancements and creations. A news report suddenly emerges that the current president of the company has passed away. A young man by the name of Aruto Hiden is riding his bicycle to the local amusement park to perform on stage as a comedian. Little does he know, it is his destiny to take up ownership of the technology that authorizes his transformation into Kamen Rider Zero-One!