S1, E1: The hunt is on, and leader Halvor and his men in Rendalen are chasing a wolf in an intense, adrenaline-filled pursuit. In Sweden, activist Kim faces clashes with police and hunters as Hunt Saboteurs Sweden threatens to derail her mission.