Сезон 1, серия 1: Gordon arrives at Brixton Prison in South London, a category B Victorian jail packed with drug dealers, burglars, muggers and thieves. First Gordon needs to pick 12 men for his Bad Boys Brigade business, but none of them can even scramble an egg. Can the reprobates pull it off and become a dependable team for Gordon's business behind bars?