S2, E1: Soames and family are preparing to go to London for Aunt Hester's birthday party. Fleur aged seven, is battling with her mother over what dress to wear. Soames overrules and lets Fleur do what she wants, it seems there is obvious friction between Soames and Annette where Fleur is concerned.