T1, E1: Gifted basketball player, Koh You, and brainy student, Go Jun-hee, are famous for their bromance in high school. Both of them were raised by Jun-hee's grandmother and have completely opposite personalities, habits, tastes, and ideal types. They have never had a chance to conflict, but one day a beautiful transfer student named Han So-yeon shows up.