S1, E1: After Jose and Kitty Menendez (Carlos Gomez and Lolita Davidovich) are found murdered in their upscale Beverly Hills home, their eldest son, Lyle (Miles Gaston Villanueva), maintains a stoic appearance while his younger brother, Erik (Gus Helper), struggles to deal with overwhelming grief. As detectives Les Zoeller (Sam Jaeger) and Tom Linehan (Cliff Chamberlain) search for the killers, evidence begins to suggest that Lyle and Erik may be the prime suspects. Meanwhile, a tenacious and energetic defense attorney, Leslie Abramson (Edie Falco), takes an interest in the case.