CARDFIGHT!! VANGUARD overDress Episode 1
S1, E1: Unable to withstand his sisters' teasing any longer, Yu-yu ran away from home and was brought to an abandoned amusement park by a member of Team Blackout. And that is also where Danji is aiming to get his 20th consecutive win, with Tohya standing in his way for that record.