S1, E1: Shout! Factory TV presents Super Sentai! An experiment to make heroes with the power of Birdonic Waves goes wrong with the arrival of the Dimensional War Party Vyram, forcing Ryu Tendo (the only successful subject) to track down the four who were accidentally struck to become the Jetman alongside him!