S1, E1: It is New Year’s Eve. Shirou and Saber are done cleaning the house, and they go grocery shopping for dinner. Taiga and Illya are home, relaxing at the kotatsu, waiting for the dinner to be made by Shirou. What is today’s menu for Emiya family?