S1, E1: Mehmet Emir and Hasret are two young people in love. However, Hasret's father, Yusuf, objects to their marriage. When his daughter's pregnancy gets revealed, he separates the two young people and tells Mehmet Emir that Hasret is dead. When Hasret gives birth, the baby gets taken away from her. Yusuf gives the baby to his assistant İlyas to raise her. Her name is Bahar, while İlyas has another baby named Efsun.