Tierra de esperanza Episode 1
S1, E1: Esteban is arrested and accused of fraud. Marco asks Rutilio for help to traffic illegal merchandise. Adriana remembers the day she threw Jeronimo down a ravine. Maria Teresa arrives at the hacienda and discovers suspicious activity on her land.