S1, E1: Ji-won believed that Su-min would always have her back until she discovered that Su-min was having an affair with her husband. Ji-won, a terminally ill cancer patient, witnesses the two in bed discussing her insurance payout. She ends up not being able to live out the remaining days of her numbered life before she's killed... But then she suddenly wakes up, and it's 2013?!