Сезон 1, серия 1: The 2020-21 school year starts at the Rafa Nadal Academy with Rafa and Toni Nadal in charge. Talks with coaches, the players’ first training, and classes in school. It is the first day in Manacor for the Spanish champion Ariana Geerlings and the last year for two of the best juniors in the world: Dani Rincón and Abedallah Shelbayh, roommates and rivals on the court.