S1, E1: Fumi is starting her high school life at Matsuoka Girl's High School. Her family moved back to Kamakura, and when she was in grade school her best friend was Akira. Surprisingly, on the first-day commute to their respective schools, Fumi and Akira run into each other. Later Fumi discovers that her cousin Chizu is getting married, which comes to a great shock as Fumi has feelings for her cousin.