Сезон 1, серия 1: Lisa Frank is a young, colorful artist with a dream. She takes her sticker-making business and turns it into a cultural sensation with the help of a crew of artists and designers. One of them, James Green, becomes much more than an employee and helps Lisa find fame and success.