S1, E1: When Lars Martin Johansson, aka LMJ, is hit by a stroke, his life is turned upside down. LMJ's doctor awakens his interest in a 30-year-old unsolved sexual assault and murder of a little girl. Based on the award-winning book ‘Den döende detektiven’.