S1, E1: Shiki Tsubasa has just moved from Tokyo to the city of Kitami in Hokkaido. When he gets lost, a flirty gal named Fuyuki Minami points him in the right direction. After the two meet again at school, Minami invites Tsubasa to hang out with her at home.