S1, E1: When opening night at his new Shanghai restaurant turns into a pig-throwing disaster, disgraced celebrity chef Easton West returns to his hometown of Adelaide, Australia, to confront his past—and discovers a potential way to reinvent his career by partnering with his pastry chef wunderkind niece, Diana.