S2, E1: Commander Elise Wassermann and DCI Karl Roebuck reunite for the second season of this high-octane geopolitical thriller. A French couple go missing from the Eurotunnel. Days later a passenger plane crashes into the Channel. Is it a terrible coincidence, or are the two tragedies connected?