S2, E1: DCI Tom Brannick and his partner, DS Niamh McGovern, are called to the scene of a shooting on the shores of Strangford Lough. Tom recognizes the victim as a wealthy accountant from his troubled past, and the subsequent investigation of the dead man’s widow, Olivia Foyle, leads Tom into a web of intrigue that is inextricably bound to his previous misdeeds.