S1, E1: The story is told in a time when the empire was divided into three parts, flames of the war raging everywhere and heroes were emerging, Two Characters: Chen Gong and Xun Dao, who were not in the spotlight of the chaotic world, broke out in the thrilling spy war and wrote a heroic legend.