S1, E1: -Long ago, the Demon King was sealed away thanks to the special magic known as Guru Guru. 300 years later, he has returned, and humanity is waiting for a hero who will rise up to oppose him. Unfortunately for them, all they'll get instead are the lazy Nike and the naive Kukuri, who set out on an adventure to save the world.