S1, E1: Russian Intelligence uncovers security footage showing five Israelis kidnapping the Iranian Defense Minister during a secret visit to Moscow. The five Israeli citizens seem innocent but it quickly turns out that each has something to hide. Although Russia blames the Mossad for the kidnapping, apparently Israel is not involved. At the end of the episode, four of the five are arrested by the Shin Bet. Sean Tilson, the fifth suspect, is en route from India to Israel and is supposed to be arrested upon landing.