S1, E1: Urquhart is the perfect politician. Impeccably diplomatic, charming, admired, trusted and respected by all. But events are about to spark his ambition. When he is passed over for promotion by a new party leader, he hatches a dastardly plot to wreak revenge on each and every one of his colleagues.