Bloody Romance Episode 1
T1, E1: Qi Xue (Li Yi Tong) is a beautiful 16-year-old whose life takes a horrific turn when her father sells her to a brothel. There, she undergoes unspeakable abuse that nearly breaks her spirit. But when Qi Xue enters a mysterious new city, she is given a new identity of Wan Mei and undergoes training to become an assassin. Now able to use her beauty as a weapon.