S1, E10: Fanny has stolen the heart of Edmund Sparkler, whose mother is determined to separate them once and for all. Meanwhile, Merdle's Bank is besieged by investors, and Arthur is worried when he sees a suspicious French stranger, the villainous Rigaud, at his mother's house.