S1, E10: Season One finale. May gets devastating news, but decides not to cancel her therapy appointments. Jamie and Hugo reconnect, for better or for worse. Palek's blunt revelation at May's office shocks Carolyn. Having confronted the crossroads and challenges of their marriage for some time, Dave and Katie finally make a breakthrough.