S1, E6: While studying a sea orchid, Cirko (Rade Sherbedgia) figures out the origin of the "unidentified species" and subsequently is mysteriously run down by a car and left for dead after he tells Lee (Ian Anthony Dale) about his discovery. Meanwhile, Cirko's assistant, Singh (Shishir Kurupt), escapes a warehouse raid with the orchid and important computer files as well as a key to a storage locker before dying on her lawn. Elsewhere, Laura (Lake Bell) and Rich (Jay R. Ferguson) are now on the run because upon retrieving the orchid and returning back to Laura's house they find that her house has been ransacked by the government. Carter Jenkins, Eddie Hassel and Leighthon Meester also star.