S1, E8: Laura (Lake Bell), Rich (Jay R. Ferguson) and Jackson (Austin Nichols)) race to finish the submersible they are building, and despite several setbacks during a test run, take it out to the spawning site. As Rich and Daughtery begin their descent, they spot the creatures spawning but a system failure causes the submersible to freefall, putting them in jeopardy. Elsewhere, Miles' (Carter Jenkins) parents consider sending him to a boot camp for problem children, but rethink their decision and send him to an aquarium for volunteer work. Ian Anthony Dale and Leighton Meester also star.