S1, E12: Laura (Lake Bell) and Rich (Jay R. Ferguson) become fugitives and are being pursued by Lee (Ian Anthony Dale) and his legion of secret agents. While hiding out, Laura has a bizarre Internet exchange with a mysterious person who claims to have information about the origin of the creatures. Meanwhile, Miles (Carter Jenkins) and Caitlin go to a bonfire party at the beach and are stunned when two of her friends mysteriously disappear after a late-night swim. The next day the Coast Guard makes a grisly discovery. Leighton Meester also stars.