S4, E13: Gildarts and Bluenote square off, while Erza and Azuma face each other at the roots of the Tenrou Tree. But time is running out for Fairy Tail, as Master Hades had a trump card in his pocket the whole time! The battle of Tenroujima ventures into its final stages!