S1, E12: Summer is finally here! Hikari pays another visit to the biology prep room to cool down, and while she's there, she asks Tetsuo for permission to reserve the school pool for a day. Ignoring Tetsuo's concerns that a vampire would struggle with the sun's direct rays in a pool, Hikari and the other demi girls meet at the school pool on Saturday for a day of play!