S6, E2: In Italian with English subtitles. The apparent murder of a local construction magnate gets Montalbano thinking about the decades-old murder of the man's one-time top competitor. Although a person went to prison for that crime, justice may not have been served. Montalbano finds that the key to one crime may lie in rethinking the other.