Episode #1.6
S1, E6: Young people are set on fire and burned to death one after another while still alive. Suspecting him of being a “truth terrorist,” the priority is to apprehend Stephen Beaumont. Anthony's body is found, and Elise finds evidence of Anthony's murder in Susanna's apartment. Steven boards a cross-channel ferry and is arrested for Anthony's murder.