S1, E2: Lisa's article is leaked, criticising the Gardaí for not acting on Amy's disappearance. David and Detective Brennan chase a lead, Mark Bulger, in Castlemoy. Impatient with the police's pace, Lisa risks her life to uncover what Bulger is hiding.