S1, E2: When Ueda takes Shimoda to the Insect Department to introduce himself, he's overwhelmed by everybody being a character. That's when a vague order from God comes in, this time for an "animal that's cute, but not". Meido, the self-designated expert for designing cute creatures, raises her hand and out comes...