S1, E2: Fine and Izetta escape the burning wreckage of the plane on the back of a rifle. But squad of Germanian pilots participating in the invasion of Eylstadt hear the transport's distress call and move to intercept them. Izetta is forced to use her magic to fight them off, breaking the rule her grandmother gave her. When the enemy planes are shot down and driven away, Izetta takes Fine to join the retreating Eylstadt army, where she reminisces about how they met.