S1, E2: This chapter highlights bizarre anomalies in the medical evidence and key differences between the Warren Commission conclusions and the eyewitness testimonies of the doctors who tried to save Kennedy. The chain of custody for the supposed rifle and “magic bullet”-- vital to any proper murder investigation-- fall apart under closer examination.