S1, E2: When Xuanji pinched the lens, a fragmented image of the general flying in the mist suddenly flashed in front of her eyes. At this moment, Zhulong rushed towards Xuanji with his huge eyes open, and Si Feng couldn't get rid of the restraints. At this moment, the colored glaze lamp burst like a lantern, and Xuanji subconsciously reached out with the fragments in his hand to resist.