S1, E2: Somehow Shinji manages to break out of the Mirror World, but since that day he's been followed by the figure of a dragon. Yui Kanzaki hands Shinji the card "Seal" and says if he seals the dragon-shaped monster with it, he'll be able to continue living as he has been without becoming embroiled in things he can't understand.