S1, E2: Frankie puts herself in danger as she follows a lead that might unravel the mystery of her past. Fate gives Cat a second chance when she runs into policewoman Sam, but is she really ready to forget Frankie? Meanwhile Tess makes a fool of herself on live television and it becomes clear that Lou is nowhere near ready to go public with their relationship.