S1, E2: Ethan, the Shin Bet supervisor of the investigation, interrogates the four citizens. Ben Rafael and Emma Lipman admit to having met in London and having a sexual relationship, but deny any relation to the kidnapping. Natali Alfasya, an accountant arrested on her wedding day, is silent and will not cooperate with her investigators. Asia Brindach seems completely innocent. Sean Tilson manages to avoid arrest and becomes the primary suspect. He tries to escape Israel on a yacht, but is exposed by Ethan. Sean blows up the yacht before being arrested, in order to fake his own death.