S1, E2: Emma continues her attempts to marry off Harriet and Mr Elton, vicar of Highbury. Although uninterested in marriage herself, she is intrigued by the mysterious and elusive Frank Churchill, who she hopes to meet for the first time at a village Christmas party. A few weeks later, village gossip and speculation focuses on the arrival of young Jane Fairfax and a large piano she has been sent by a mystery admirer.