S1, E2: The monster Takkong appeared again! Go became overconfidence after gaining the power of Ultraman and disobeyed the captain's orders, only led to the escape of Takkong. Expulsed by MAT, he returned to Sakada Car Factory, but is welcomed coldly by Sakada. This made Go realize his arrogance.