S1, E2: Amanda must keep her lie hidden, but she also has to take advantage of finally being a trending topic and try to secure the reality show. However, things become more complicated for Amanda, especially when she meets Paty, an activist against online harassment. The competition between Amanda and Vicky escalates when Vicky realizes that the reality show is her only chance to become independent.