S4, E2: It's time to get mortal as the Geordie Shore gang throw Ricci and Vicki an engagement party to remember. There'll be booze, banter and bucking aplenty as the Geordies party like only they know how, but when Charlotte decides it's the perfect opportunity to introduce her new boyfriend to the family, it turns into a night that everyone will remember for all the wrong reasons.