9/12 Episode 2
S1, E2: As a planned attack on French soil takes shape, Colonel Montana manipulates several services, as much to protect the country as for personal gain. Agent Fennec gnawed at his own brakes, and felt that he wasn't being told everything about the nature of his mission. Meanwhile, Lynx is ordered by his superior to get closer to Amel in order to keep an eye on the progress of his investigation.