시즌 8, 에피소드 2: The Yorkshire Dales provide the backdrop for an epic contest between three exquisite cars, the Jaguar XK, the BMW650i and the Mercedes SL350, and a frozen lake in Iceland is the setting for a race between a powerful rally car and a jet powered kayak. Chef Gordon Ramsay is the star in the reasonably priced car.