S1, E2: Telling his wife Margot he’s found success in a new day job, Alphonse secretly replaces his father as a gigolo servicing aging Parisian women. Though he stumbles out of the gate, struggling to keep his high-maintenance clientele satisfied, he soon discovers the work helps him come into his own. His clever wife, however, doesn’t stay fooled for long.